Uuden kauden aloituksesta on nyt neljä viikkoa ja voisi olla hyvä hetki päivittää, miten homma lähtenyt liikkeelle. Kolmesta varsinaisesta treeniviikosta yksi meni sairastellessa, mutta nyt kevyellä viikolla olen päässyt taas treenaamaan ohjelman mukaan. Vaikka on pitänyt lähteä liikkeelle nöyrästi ja kehitys on hidasta, olen tyytyväinen ensimmäiseen treenikuukauteen ja kausi on saatu hyvin käyntiin.

Treenitunteja kertyy viikolle 10-12 ja kevyelle viikolle 7-9 tuntia. Keskittyminen on aerobisessa kestävyydessä ja voimaharjoittelussa, johon kroppaa ollaan hiljalleen totutettu. 

Vuoden alusta asti uiminen on ollut minulle jossain määrin pakkopullaa ja lopputulos oli nähtävillä kesän kisoissa. Nyt olen ollut jopa innoissani päästessäni altaaseen. Huomasin eilen uidessani, että minähän pidän tästä taas! Vaikka harjoittelen tällä hetkellä lähinnä uintitekniikkaa ja paljon on vielä töitä tehtävänä, saan kuitenkin kokea pienenpieniä onnistumisen hetkiä. Ja juuri sitä haluan tältä kaikelta. 

Uuden kauden myötä olen myös poistunut kauas mukavuusalueeltani, nimittäin salille. Tämä on vaatinut todellakin nöyryyttä, sillä voimatasoni ovat surkeat. Olen myös oivaltanut jotain: minä arastelen painoja. Tästä aion päästä eroon ja olenkin ottanut tämän yhdeksi tavoitteistani.

Huomisesta alkaa taas uusi neljän viikon ohjelma (3+1) ja odotan tulevaa innolla!


WP_20151007_14_30_10_Pro__highres.jpg