Edellisestä päivityksestä onkin ehtinyt vierähtää pari kuukautta, joten on korkea aika käydä kuulumiset läpi. Tammikuun alussa tuskailin kun pari treenipätkää meni penkin alle, mutta päivityksen jälkeen treenit sujuivat hyvin. Pariin kuukauteen onkin mahtunut monta onnistunutta treeniä ja ohjelmaan on lisätty jonkin verran myös kovia treenejä. On ollut ihanaa päästä tekemään vauhteja ja nauttimaan maitohapoista! Ehkä juuri sen takia kahden viikon hikoilu- ja uintikielto on ottanut koville. Syy kiellolle on typerä luomenpoisto ja asiasta tekee vielä typerämmän se, että ompeleet on 14 vuorokautta. 

Kieltoa on takana vasta viikko ja olen ehtinyt monta kertaa kirota itseni kun hakeuduin ihotautilääkärille. Olen jopa hieman yllättynyt, miten koville kielto on ottanut (valmentaja taisi tajuta asian ennen minua, sillä hän aloitti tsemppauksen jo ennen kieltoa). Saanhan kuitenkin harrastaa kevyttä liikuntaa, kuten kävelyä. Tämä olisi loistava mahdollisuus kehittää henkistä kapasitettia, mutta kävellessä pää tuntuu hajoavan ja kuvittelen, miten kuntoni huononee päivä päivältä. Tilannetta ei helpota se, että kahden kävelylenkin jälkeen penikat kipuilee. Minä yksinkertaisesti inhoan kävelylenkkejä. 

Suurena murheena on myös (katoava) uintikuntoni. Olen käynyt koko kauden melko harvakseltaan uimassa, mutta koen, että olen saanut aiempaa paremman otteen vedestä ja uintivauhdissakin olisi havaittavissa kehitystä. Voin vain kuvitella, miltä tuntuu hypätä altaaseen useamman viikon tauon jälkeen. Itkuhan siinä tulee. 

Tästä tulikin melkoinen valitus-vuodatus-päivitys, mutta välillä on ihan ok tehdä kärpäsestä härkänen ja rypeä itsesäälissä, että voi taas nauraa itselleen. 

IMG_20170214_080426_728.jpg